Re: montaż procka - dzisiaj i kiedyś - krótkie pytanie

Autor: <freemanek_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 19:14:59 MET

Piotrek <a@b.ru> napisał(a):

> no tutaj polecam zakladanie radiatora przed zamontowaniem plyty.
> niektore plyty maja podparcia dosc daleko od radiatora i wciskaniu bolcow
> mozne nam sie plyta za bardzo ugiac.
> lepiej zmontowac wszystko i dopiero przykrecac do obudowy.

MAM TERAZ BARDZO WAŻNE PYTANIE (PROCEK SIEDZI JUż W SLOCIE) RADIATOR OD
BOXOWEGO WENTYLATORA MA TAKIE 3 SZARE PASKI (TAŚMA, KLEJ)
DOMYśLAM SIę, że to coś ma przewodzić ciepło od procka do radiatora....
mam po prostu nałożyć radiator na procesor?? a może czymś to wysmarować?? (mam
taka mala tube pasty ze srebra)