Re: pl.comp.laptop?

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 17:46:24 MET

z/svc pisze:

> Zajrzałem sobie tutaj na grupę pecetową po jakimś długim czasie i
> widzę mnóstwo postów o laptopach. A może by tak założyć grupę
> pl.comp.laptop albo nawet: pl.comp.pecet.przenośny ?

I jaki w tym sens? Przecież to jest dokładnie taka sama platforma, a
rozdrobnienie grup sprawia, że nigdzie nie można znaleźć informacji.
Przykład: czasem zdarzała się tutaj taka sytuacja, że ktoś pytał o coś
związanego z wypalaniem płyt, sprzętem do tego służącym itp. Zaraz
zjawiał się jakiś nadgorliwiec i wysyłał go na odpowiednią listę, na
której NIKT NIE SIEDZI i na odpowiedź można czekać miesiącami. To samo z
Windowsami - prawda jest taka, że obecnie chcąc uzyskać pomoc z
problemem pod w98 i tak szybciej będzie na grupie XP - bo zwyczajnie tam
są tłumy, na na 98 czasem ktoś zajrzy - wiem, że to niezbyt eleganckie
co piszę, ale taka jest prawda...

Laptop to też PC, tyle tylko, że przenośny. Architektura identyczna,
dostępne systemy operacyjne takie same, jedyna różnica jest w upakowaniu
części i pewnych technologiach oszczędzających energię. Poza tym co
potem? Zrobimy osobną grupę dla miniaturowych komputerków biurkowych? A
może jeszcze powołamy do życia grupę specjalnie dla użytkowników
tabletów i innych małych komputerków z Windowsem na pokładzie, dotykowym
ekranem i x86 pod maską? ;)

Trzymajmy grupę jaka jest, bo dobrze, że jest. Nie dzielmy jej na
kawałki utrudniając sobie i innym życie.