Re: pl.comp.laptop?

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 15:14:33 MET

On Wed, 31 Oct 2007 14:48:05 +0100, PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl>
wrote:

>Nie zgadzam się z tym. Tematyka w obydwu przypadkach jest bardzo
>zbliżona, w większości się zazębia, nie ma najmniejszego sensu
>rozdzielać to na dwie różne grupy.

W zasadzie to i tak i nie. Tak, jeśli mówimy o problemach typu 'system
się wiesza, nie wstaje, nie bootuje' itd. Nie, jesli mówimy o
problemach typu 'jaki dysk do laptopa, pamięć' itd.

Ale masz rację, nie jest to podział oczywisty. A gdyby tak umówić się
po prostu, że przed tematem dopisuje się [pc] [laptop] ? Wiem, i tak
nic z tego ;-)

--
z/svc