Re: pl.comp.laptop?

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 14:35:01 MET

On Wed, 31 Oct 2007 13:44:38 +0100, PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl>
wrote:

>Bo to też pecety.

Bez wątpienia.

>Po co?

Aby było łatwiej? Obecnie nie posiadam już blaszaka i pomyślałem, że
taki podział pozwoliłby uprościć życie ludziom, którzy mają tylko
blaszaka albo tylko laptopa i tylko odpowiednie posty ich interesują.

O ile pamiętam już kiedyś ktoś to sugerował, ale wtedy jeszcze nie
było tylu postów o laptopach, więc pomysł upadł.

--
z/svc