Re: IBM ThinkPad R61i - wady

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 12:30:08 MET

On Tue, 30 Oct 2007 09:31:55 +0100, minstal <minstal@poczta.onet.pl>
wrote:

>Ma chyba wszytko co może się przydać.
>Mam prośbę do użytkowników tego modelu o opinie na jego temat.

Kolego, dwa linki dla Ciebie:

http://forum.thinkpads.com/
http://thinkwiki.org/wiki/ThinkWiki

Idź, czytaj, zapamiętaj je. Szczególnie, jak już kupisz ThinkPada,
dowolnego. Prawdziwa kopalnia wiedzy, znajdziesz tam wszystko, łącznie
ze znanymi problemami i ich rozwiązaniami.

Ja jestem użytkownikiem Z61m, który również ma obudowę plastikową, a
nie magnezową. Mimo to jest to jeden z najlepiej wykonanych laptopów
jakie kiedokolwiek widziałem i jestem po prostu zakochany w tej
maszynie.

Gorąco polecam markę ThinkPad. Warto za to zapłacić jak cholera.

Swoją drogą: wejdź sobie na laptopy.net (ja tam kupiłem od nich
swojego kompa) i zobacz co mają. Obejrzyj sobie również serię Z61.
Jest ona całkiem tania (nie rozumiem dlaczego tak naprawdę, na jakości
nic nie ustępuje). Tylko wiedz, że ci goście sprowadzają laptopy z USA
i sprzedają w Polsce. Dają rok gwarancji do realizowania tylko u nich.
Tak czy siak, ja jestem z zakupu u nich zadowolony, jak również z
obsługi. Na początku musiałem im odesłać kompa (awaria dysku), to
szybko dysk został wymieniony, dokładnie z moimi instrukcjami
(chciałem dysk innego producenta) oraz zmieniono mi 2x512 MB RAM na 1x
GB na moją prośbę. Bez ekstra kosztów. Solidna obsługa.

--
z/svc