Re: LCD 17" na PVA - pomóżcie znaleźć!!

Autor: Player <player_at_noooooooooooooooooo.pl>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 10:10:21 MET

Użytkownik "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> napisał w
wiadomości news:47271a62$1@news.home.net.pl...

> To jakaś ściema. Nigdzie go nie ma, poza tym że jest na stronie proline
> ale nie można go kupić.

niestety monitory na PVA w takiej cenie nie lezą wszędzie na półkach :)

trzeba czekać na dostawę proline

a to zadna sciema bo sam kupiłem 1985 na PVA za 650zł monitor jest
rewelacyjny i mam go do dzis, jakością nie odstaje od 2x drozszego fujitsu
P19-2 a pod pewnymi względami jest nawet lepszy (np szeroka regulacja
jasności lamp)