Samoczynne wyłączanie komputera (monitora).

Autor: M. <a_at_a.pl>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 03:47:12 MET

Bardzo Was proszę o pomoc. Mój komputer wyłącza się samoczynnie w zupełnie
losowy niespodziewany sposób. Tzn znika obraz na monitorze (czarny, nie
wielki blue) ale komputer słyszę, że chodzi, kręcą się wiatraki dyski chyba
też. Myślałem, że to słabe zasilanie, kupiłem mocniejsze. Mam kartę video i
grafiki blisko siebie i one się grzeją, dałem wodatkowy wentylator na nie
jest troszkę lepiej ale jeszcze nie są chłodne. Niestety producent karty
wideo tak idiotycznie ją skonstruował, że musi być blisko grafy, bo w drugim
slocie. Ale ja nie miałem dotychczas takich problemów. Jestem po rerinstalce
systemu i programów. Wszystko legal. Grafika Radeon 9700 Pro, zasilanie be
quiet 450 W, 2 GB ramu hynix. Proszę podpowiedzcie gdzie szukać przyczyny?
Może powinienem szukać sterów do grafiki innych niż windowsowe? To co
wcześniej brałem z sieci sprawdzało się różnie ale nigdy idealnie. Nie chcę
przedobrzyć i kombinować za wiele. Ale filozofuję, przepraszam jestem
padnięty. Bardzo proszę o sugestie.
Mariusz