Re: GA-P35C-DS3R

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 00:14:43 MET

Nostradamus <leschek@poczta.fm> wrote:

> procki C2D pisząc, że świetnie się podkręcają to niewykorzystanie tego jest
> zwykłym frajerstwem vel noobostwem ;)))

Widzisz, wiele osób nie bawi się w kręcenie z prostej przyczyny: w
czasie, który zajmuje takie dłubanie, zarobiliby po prostu na mocniejszy
sprzęt.
Mi nie chce się nawet wyjmować komputera spod biurka, a z frajerów,
ktorzy poświęcają kilkanaście godzin na dobranie napięć, wentylatorów,
radiatorów, past termoprzewodzących, pompek i innych atrakcji związanych
z OC tylko po to, żeby oglądać zwisy systemu po rozpoczęciu sezonu
grzewczego, to mi się jedynie śmiać chce.
OC dla mnie to jak kupowanie konia i furmanki w celu jeżdżenia do pracy,
a później poganianie go batem i wyśmiewanie się z tych, którzy sobie
kupili poloneza.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/