RAM DDR 400 MHz, 2x1 GB lub 2x512 MB, Dual

Autor: Cezary H <joshua1.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 30 Oct 2007 - 23:34:15 MET

Chce kupić RAM DDR 400 MHz, albo 2x1 GB lub 2x512 MB, raczej w Dual Channel.
Myśle o kupnie Corsair, TwinMos, Kingston - czyli dobre firmy i w miare tanie.
Czy lepiej kupić 2 GB czy 1 GB. Odczuje różnice w Windows 2 GB vs 3 GB ?

Mam płytę DFI lanparty ut i dwie kośći Kingston 512 MB w dualu. I zastanawiam
się czy jak kupie dodatkowe inne kości (o innych przecież parametrach) to czy
obie pary będą chodzić w Dual Channel ?

timingi chyba nie są ważne, jeśli mam już 2x512 MB Kingstonów? to już chyba i
tak nie podkręce ich ?

Wybrałem na skapcu (ceneo.pl ma do dupy wyszukiwarkę):
Corsair 1 GB CL3
http://www.skapiec.pl/site/cat/7/comp/13055

Corsair 1 GB CL2.5
http://www.skapiec.pl/site/cat/7/comp/13046

Twinmos 1 GB CL3
http://www.skapiec.pl/site/cat/7/comp/10899

Twinmos 1 GB CL2.5
http://www.skapiec.pl/site/cat/7/comp/149291

Które byście wybrali ? Chyba nie warto inwetsować w droższe?

CH