Re: Epox 8rda+, v1.1 - jaki maksymalny procesor?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Tue 30 Oct 2007 - 20:29:52 MET

mp0011@gmail.com pisze:
> Wielkie Dzięki za szybką odpowiedź.
> Czwarty pin licząc od której strony?
>
> Jakie mogą być skutki rozłączenia się tego połączenia? (dedukuję że
> nagły powrót do mnożnika 7x?)
> Czy po tej modyfikacji na płycie ustawiam 7x133 i w biosie pokazuje
> się 700 MHz ale chodzi jak 2000?
>
> Szukałem w googlach i na grupach, ale jest wiele różnych i często
> sprzecznych technik wykonywania drut-moda
>
> Zna ktoś jakąś napradę dobrą stronę na ten temat?
> Zależy mi na sugestiach osób, które robiłycoś takiego z pozytywnym
> skutkiem...
No ja robiłem z pozytywnym skutkiem, ale bylo to dawno i nie pamietam
juz szczegolow typu ktory to byl pin w podstawce. W dzisiejszych czasach
to raczej tylko jako zabawa dla zabawy. Duzo lepsze efekty uzyskasz
metodami programowymi (jesli mialbys czipset inny niz nforce2, ale
niestety), albo ustawiajac po prostu mniejszy mnoznik a zegar 166 lub
200MHz - będzie wydajniejsza obsluga pamieci, czipsetu.

Wez rozpiske nozek procesora i szukaj bitow odpowiedzialnych za mnoznik...