asus P5K WS dziwne zwisy

Autor: Jacek R <jr72_at_o2.pl>
Data: Tue 30 Oct 2007 - 15:24:29 MET

Witajcie
od kilku dni mam nową płytę gl, Asusa model P5K Ws
do tego C2D 6750 + 4gb Patriot 800Mhz DDr2 Cl4
4xHDD, 2xdvd-RW, grafa Asus Radek x1600pro
Od samego początku dzieje się coś dziwnego z komputerem, mianowicie przy
   wychodzeniu z bios albo restarcie komputeraz cała jednostka zawiesza
sie,słychać pracujące wentylatory, ale komputer jest autyczny, dopiero
wyłaczenie zasilacza z tylu obudowy i ponowne włączenie daje mozliwosc
odpalenia kompa, wtedy oczywiscie pojawia sie komunikat, że mam
srestartowac bios do wartosci domyślnych.
Co ciekawe nie robię nic co by wskazywało na przeciążenie kompa czyli OC.
Komp ustawiony na default też się tak zachowuje, przy czym kiedy juz
wystartuje pracuje całkowicie stabilnie i przewisywalnie, do momentu
kiedy nie zachce mi się go zrestartować, albo kiedy chcę wprowadzić
jakieś zmiany w bios.
Nawet kiedy chcialem ustawić prawidlowe timingi dla ramu.po wyjściu z
bios komp dostał zwieszki...
Aha, to pewnie wazne, mam zasilacz Chiefteca 620 W co powinno jak sądze
starczyc z zapasem.
Bios najnowszy ze strony Asusa.

p.plyta i ramy kupione w sklepie internetowym ,mogę je odesłać, nie
mineło jeszcze 10 dni, ale nie wiem czy to ma sens, co radzicie ?

Zwłaszcza że to komp do cięzkiej orki i nie mam czasu na przepychanki
przy wymianie podzespołów:(

JAcek R