Plyta DFI nForce4 Ultra-D - rozbudowa

Autor: Tomasz Sz <tomek_sz-TO-MUSISZ-SOBIE-WYCIAC-_at_interia.TO-TEZ.pl>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 18:22:01 MET

Witam wszystkich,
Chciałbym troszkę zmodernizować swoją platformę.
Posiadam płytę DFI LanParty nForce4 Ultra-D na s.939, w której obecnie
siedzi nie kręcony A64 Venice 3200+ , DDR400 2x512MB Patriot w Dual
Chanel i Sapphire X800GTO2@X850XT. Celowo wymieniłem te elementy bo to
je właśnie chciałbym zmienić. Widziałem, że na Allegro można dostać za
stosunkowo niewielkie pieniądze X2 4200+ z 1MB cache właśnie na socket
939. Pytanie co z resztą ? DDR-y są dosyć drogie, ale te co mam po
pierwsze niezbyt dobrze się kręcą (mimo, że Patriot z radiatorami to
jednak były to te tańsze, niebieskie CAS 3), po drugie trochę tego mało,
a chciałbym dokupić lub zmienić do 2GB. No i grafika... Czytam od
jakiegoś czasu o 8800GT, będzie to śmigać na tej płycie ? Nie wiem czy w
ogóle jest sens cokolwiek ruszać i dokładać (modernizować) w tym
układzie, wiadomo zależy mi na minimalizacji kosztów.
Dzięki za wszelkie pomysły ;)
Pozdrowienia,
Tom