Re: zmiana "numeru" drugiego dysku

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 15:13:48 MET

"Paweł Kraszewski" napisał:

> Windows w pierwszej kolejności przydziela literki wszystkim
> partycjom podstawowym na kolejnych dyskach, potem dopiero
> logicznym w tej samej kolejności.

Aby na pewno? Coś mi się kojarzy, że kolejność była następująca:
1. Pierwsze partycje podstawowe na każdym z dysków.
2. Wszystkie dyski logiczne w obrębie partycji rozszerzonej po kolei na
każdym z dysków
3. Następne partycje podstawowe na każdym z dysków.
Mogę się mylić, ale taki IMHO był mechanizm przydzielania literek w Win9x.
Jeśli ktoś to testował empirycznie lub ma wiarygodny sznurek, to proszę o
sprostowanie (lub potwierdzenie ;-))

JoteR