Pamięć typu Flash

Autor: Piotr M <nie.ma_at_gmail.com>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 14:40:48 MET

Witam Wszystkich!

Czy mógłby mi ktoś wskazać jakieś miejsce w sieci gdzie jest jakieś info
(w języku polskim) na temat tego rodzaju pamięci? Jestem z czasów
pamięci RAM i ROM a moment kiedy weszła na rynek flash jakoś przegapiłem
i niezmiernie mnie interesuje jak to jest, że dane bez podtrzymywania
bateryjnego nie ulegają tam kasacji. Lamerskie, wiem :) ale co zrobić, a
może da się to wytłumaczyć w kilku słowach (przystępnie) :) Dzięki! Aha,
a już całkowicie mnie zadziwia jak w takim opłatku można upakować
kilkadziesiąt GB.

--
pozdrawiam, Piotr M