kilka pytań o Gigabyte m57sli

Autor: LET ki <let_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 10:17:41 MET

Witam,

Nabyłem tytułową płytkę, a że nie miałem do czynienia osobiście z niczym
nowszym od poczciwego epoxa 8rda nurtuje mnie kilka spraw.

1. Czy rev. A1 w cpu-z oznzca , że mam płytkę rev. 1.0?? (nie umiem odnaleźć
oznaczenia na płycie)I czy biosy do różnych rev. tej płyty można stosowac
zamiennie?

2. Czemu nie działa żaden z dodatkowych wentyli podpinanych do płyty?

3. Jak dam częstotliwość szyny pow 224 to przy odpalaniu bios informuje mnie,
ze działa w 'safe mode' i na siłę chce, zebym obniżał częstotliwość. Da się
to wyłączyć?

4. Komp nie za kazdym razem uruchamia się, gdy jest podpięty molex
dodatkowego zasilania szyny PCI-E, jak odepnę zasilanie wszystko hula jak ta
lala ;).. Dlaczego? To wina karty?

--
pzdr
LETki