Re: 1366x768 na grafice PCI (nie PCI-E !!)

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 18:48:15 MET

Użytkownik "Kret z domu" <maytki(malpa)@o2.pl> napisał w wiadomości
news:fg1ri4$d38$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Tak się składa że jakoś nie moge zmusić karty by pracowała w takiej
> rozdzielczości (fakt kartę którę mam to staroć - trident 975)

Stare Matroxy (na PCI chyba też) miały możliwość wprowadzania nowych
rozdzielczości i częstotliwości odświeżania (AFAIR ze "skokiem" co 1Hz).
Może warto wymienić nań tego Tridenta (powinna kosztowac "grosze"),
oczywiście po upewnieniu się że rzeczywiście mają taką możliwość. Wtedy
dodatkowo zyskałbyć na jakości obrazu (w tamtych czasach Matroxy rządziły w
tej dziedzinie)