Re: z cyklu na ch** mi lcd

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 14:43:03 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 26 Oct 2007 21:51:50 +0200
is the real date, "chiroproktolog" <chiroproktolog@onet.eu> has
written something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

> Pewnie tak ale niewykluczone, że będzie to za kilka lat i monitory LCD
>będą lepsze i tańsze :)

O, wlasnie :)

Zawsze jest tak, ze ostatnie dni starej technologii sa lepsze niz
pierwsze dni nowej. Wielu rzucilo sie na LCD, bo skusily ich wyniki
porownan ze starymi lub lichymi CRT. A tymczasem LCD wciaz ma jeszcze
mase wad, a tanie panele sa po prostu do bani. Mnie nic nie goni, moge
sobie spokojnie przeczekac. Mam miejsce, zeby postawic dwa
30-kiloramowe grzmoty, mam wiedze, zeby je ustawic na tip-top, mam
czas i mam nadzieje, ze zanim (odpukac) moje malenstwa wyziona ducha,
LCD bedzie wystarczajaco dopracowane i tanie :) Albo wejdzie cos
lepszego od LCD.

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.
     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR