Re: Czy warto kupic tego laptopa ACER 3693 WLMI - cena kuszaca... dosc pilne :)

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 13:29:54 MET

> dzieki za opinie, szczegolnie chodzi o awaryjnosc, procesor wystarczajacy
> do

Awaryjność Acera jest bardzo wysoka. Podobnie jak wszystkich innych na A,
najtanszych serii Toshiby, wszystkie Maxdaty, Gericomy, Mediony i tym
podobne. Cały ten chłam to pochodzi z tego samego źródła, chińskiego Compala
i nie grzeszy jakością. Niestety dobre i tanie to mrzonka.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!