raz działa, raz nie

Autor: ask909 <ask909_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 12:04:18 MET

Witam!

Od kilku ładnych lat mam z komputerami doczynienia ale ten problem jawi mi
się poraz pierwszy:

Kolega podrzucił mi komputer z przepalona płytą główną. Zamówiłem płytę,
Socket 754, wymieniłem wszystko działało elegancko dwa dni a później...
Komputer uruchamia się, wszystko widzi, uruchamia sie system, wiesza się, a
potem co mnie dziwi najbaradziej nie uruchamia sie wcale (nie uruchamia się
nawet grafika)! Trzeba poczekać jakis czas po czym sytuacja się powtarza
nawet, gdy wszystko wyłączę prócz RAM, procesowa i grafiki. Zaznaczam, że
wymianiałem RAM, grafikę, zasilacz, chłodzenie - czyżby płyta? Ale jak się
uruchamia, to wszystko jest OK,

będę wdzięczny za pomoc,

pozdrowienia,
Ask