Klawiatura USB, hibernacja xp, grub... i problemy z tym związane

Autor: MAggIK <mpawlica_at_gmail.com>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 11:54:22 MET

Witam,

Niedawno kupiłem sobie klawiaturę usb. Nie działała w grubie, ale bez
problemu mogłem się dostać do biosa. Tam znalazłem funkcję wsparcia
klawiatury usb. Włączyłem, problem zniknął... ale tylko na chwilę.
Czasami zdarza mi się hibernować windowsa. Gdy włączam komputer po
hibernacji... na klawiaturę nie reaguje nawet bios (znaczy nie da się
do niego wejść). W grubie to samo... żeby zaczęła działać, muszę wyjąć
i ponownie włożyć wtyczkę...
Taką prawidłowość zauważyłem przy każdej hibernacji, ale dziś to samo
zdarzyło mi się po normalnym wyłączeniu windowsa. Po wyłączaniu/
resetowaniu z linucha nic takiego nie zaobserwowałem, ale może to być
przypadek.
Problem nie jest jakiś olbrzymi, bo przecież mogę co jakiś czas
odłączyć i podłączyć klawiaturę do komputera, ale komu by się chciało?

Czy spotkał się ktoś z tym problemem? Co może być przyczyną?

Pozdrawiam