Re: Router

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 10:56:14 MET

Użytkownik "Andrzej" <andrzej.s@op.pl> napisał w wiadomości
news:fg18ms$knt$2@news.onet.pl...
> Witam
>
> Ostatnio czytałem w PC Worldzie czy innym PC coś tam (bodajże wrzesień,
> czy październik)jak można poprawić zasięg właśnie LiveBoxa od TP. Cały
> motyw polegał na podłączeniu zewnętrznej anteny, za pomocą przejściówki.
> Generalnie cały eksperyment niebezpieczny nie jest, koszt takiej zabawy to
> z 70 pln a zasięg się poprawi i 200% ;-)

Ta przeróbka powoduje utratę gwarancji a poza tym Livebox jest własnością
TPSA dzierżawioną jedynie
przez użytkownika.

Ja bym wywiercił dziurę w suficie lub przez jakiś kanał wentylacyjny
pociągnął skrętkę.
Póki co dwa kompy do Liveboxa można podłączyć (pod warunkiem wyłączenia TV
inaczej trzeba switch)
a później postawiłbym access point lub przewodowy switch na piętrze.

A na razie wypróbowałbym użyć odbiornika Wifi nie z TPSA tylko jakiś
porządny z przykręcaną
antenką. Zawsze można dokręcić wtedy antenę o lepszym zysku lub kierunkową.

feromon