Re: czy warto kupić używany sprzęt?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 10:08:31 MET

gotar pisze:

> A co jest tego przyczyną? Bo jedyne, co mi przychodzi do głowy, to OC i
> temperatury powyżej 50§C w obudowie (bo ja do takich nie dopuszczam, 40
> stopni nawet nie widziałem). Inaczej nie umiem wyjaśnić tego, że nigdy
> nie spotkałem się z takim problemem nawet na płytach ECS.

OC na pewno nie, przegrzewanie też nie (większość kompów nie ma bocznych
ścianek założonych). Ten sprzęt to po prostu szrot, który powinien być
skasowany parę lat temu - przestarzały i w fatalnym stanie.

--
|Andrea     |http://czerwona-linia.blogspot.com|Gigabyte Triton 180
Gigabyte GA-MA69G-S3H, AMD Athlon 64X2 4400+, Arctic Freezer 64 Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Samsung SM-960BF, Seagate ST3160815AS 160GB
WDC WD2000JS 200GB, Pioneer DVR-111L, BeQuiet BQT E5-350W, AudigySE