Re: Zakup myszki do laptopa

Autor: Zireek <nwfsy_at_kd.dz>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 08:34:54 MET

"tommy" <madoleo@o2.pl> wrote in
news:ffv2nm$5th$1@mx1.internetia.pl:

> Witam
>
> Stoje przed zakupem myszki do laptopa i nie bardzo wiem, skad
> roznica w cenie:
>
> logitech MX1000, zasieg 2m, bluetooth, bateria trzyma do 21dni
> logitech vx revolution, zasieg 10m, bateria trzyma do 5 miesiecy

> Obie maja po 1000dpi i nie wiem, ktora bedzie lepszym wyborem, czy
> vx revolution tez dziala na bluetooth? I czy mozna uzywac jej bez
> dolaczonego na usb dongla, jak w przypadku mx1000?

Moze zerknij na to :
http://www.trust.com/products/default.aspx?item=15313

moze nie "wyglada" laptopowo bo ma wymiary normalnej myszki, co dla
mnie bylo wazne ( nie lubie mikro myszki uzywac), baterie zyja juz 3
m-ce i byla tania (ok. 60 zł). Za ta cene chyba by bylo trudno
znalezc cos lepszego, chociaz moze sie myle?