Re: Zakup myszki do laptopa

Autor: Andrzej <andrzej.s_at_op.pl>
Data: Sun 28 Oct 2007 - 07:17:42 MET

Witaj
Wypowiem się tylko co do logitecha mx1000, ponieważ ją mam
- nie wiem gdzie wyczytałeś, że ta mysz używa bluetooth - tak nie jest
- zasięg 2m - mnie więcej
- bateria trzyma 21 dni - chyba jak wyłączysz myszkę i ją tak zostawisz,
spodziewaj się ładowania raz na 2-3 dni - jeśli nie jesteś zapalonym
graczem / użytkownikiem

Poza tym piszesz, że szukasz myszki do laptopa, ta taką nie jest. W
zestawie przychodzi razem ze stacją dokującą, która jest wygodna, jeśli
ją postawić na biurku, ale jeśli masz ją ciągać za każdym razem z
laptopem to już się mija z celem(stacja ma własny zasilacz do ładowania
myszy)

Pozdrawiam serdecznie
Andrzej Siemieniago