Re: Obudowa:TRACER LUSTER + 450W HELLFIRE

Autor: Irokez <henrico8_at_op.pl>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 20:29:41 MET DST

Użytkownik <projektbud@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1193438352.825683.6000@k79g2000hse.googlegroups.com...
> co o tym myslicie? uzywa ktos?
> http://allegro.pl/item261329609_uwaga_tracer_luster_450w_hellfire_express_.html

Zastanawia mnie to Hell Fire - czyżby efekt jaki występuje przy uszkodzeniu
tego zasilacza? ;)

A tak właśnie niedawno składałem kompa i no.. obudowa.
Jeśli chodzi o moje gusta - nie przepadam za świecidełkami/pierdółkami,
zasilacz też chciałem dobry to wyszło że jak kupię obudowe w tym stylu jak
ta plus do tego zasilacz dobry to... no nie opłaca się, będę miał gówno
malnięte sprayem z brokatem i z wetkniętym kwiatkiem.
Więc kupiłem obudowę Chieftec DX-01B-D-U-400 (Dragon series DX-01) z
firmowym zasilaczem 400W
Warta każdej złotówki.
Zresztą widać w parametrach jej wagę. To jest kawał dobrze zaprojektowanej
blachy. A śrubek w komplecie tyle, żeby obsadzić ją na maxa a nie że brakuje
kołka pod większą płytę.
No ale to tylko moja opinia, moje gusta estetyczne.

Pozdrawiam.

--
Irokez