Re: czy warto kupić używany sprzęt?

Autor: RadoslawF <radoslaw_at_poczta.emitel.pl>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 15:52:27 MET DST

Dnia 2007-10-27 13:34, Użytkownik kolololo napisał:

> Dodatm tylko, że kompa nie wykorzystuję to grania, ani do projektowania
> grafiki.

Szklana kula mu urlop i nie zgadnę do czego będziesz go wykorzystywał.

> Chcę jednak wiedzieć czy te parametry są dobre i czy jakość tego sprzętu jest
> dobra.

Na dzisiejsze czasy trochę mało pamięci i brak nagrywarki DVD.
Trochę mały dysk jeśli zamierzasz ściagać/kolekcjonować filmy.
Jeśli będzie 512MB ram to pod jakimś linuxem spokojnie
można będzie posiedzieć w sieci, pooglądać filmy czy zająć
się pracą typowo biurową.

Pozdrawiam