Re: Obudowa:TRACER LUSTER + 450W HELLFIRE

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 11:05:57 MET DST

projektbud@gmail.com jest autorem poniższej wiadomości:

> tak czytuje rozne grupy i mam wrazenie ze sie "zapetlam" bo "okazuje"
> sie iz to co bym chcial to badziewie a ewentualne koszty jakie
> chcialem przeznaczyc na zakup kompa wzrastaja 2x.
> Bo lepszy zasilacz, obudowa, chlodzeie..... :)

ale pomyśl czy nie szkoda ryzykować x zł wydanych na podzespoły ładując
jako zasilacz takie coś. komfort związany z niewielkim hałasem i tym, że
obudowa nie wędruje po pokoju też jest nie do przecenienia.

no i porządna, duża obudowa może służyć długo, ot następne podzespoły
też w niej można zamontować. z zasilaczem trochę gorzej, ale jeśli nie
porwiesz się na super topowe konfiguracje to też można nie raz bebechy
wymienić, a zasilacz ten sam.

--
                 _____