Re: Zmiana wiatraka od grafiki, co kupić?

Autor: emil <emil.prochnicki_at_gmail.com>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 00:16:50 MET DST

Użytkownik GK napisał:

> Witam,
> Kupiłem niedawno grafę Palit GF 8600 Sonic+. Niestety chłodzenie jej
> jest dosyć głośne. Pomyślałem, że może warto by zmienić wentylatorek na
> jakiś cichszy model.
> Czy możecie coś polecić?
> Pozdrawiam,
> Grzegorz
Ostatnio w swoim galaxy gf8600 fabryczny złom zastąpiłem czymś takim :
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=FREEZONE+HP-60+AL

siedzi to s strumieniu zaśmigłowym przedniego wiatraka obudowy (arctic
fan 8)
i działa bardzo dobrze temp rdzenia średnio 42*C max 48*C
Jedyna wada tego chłodzenia to strasznie skomplikowany montaż.