bezglosny dysk do laptopa

Autor: pawel <tt_at_pl.pl>
Data: Fri 26 Oct 2007 - 22:34:49 MET DST

jaki zaproponowali byscie dysk twardy 80gb 5400 rpm do thinkpada t42.
najwazniejsze jest dla mnie zeby byl bezglosny lub bardzo bardzo cichy.
szczegolnie chodzi mi o to zeby nie mial denerwujacego szumu. sam laptop
mozna powiedziec jest bezglosny (wentylator czasami sie tylko wlacza),
slychac tylko szum dysku. jest to bardzo irytujace...

narazie zastanawialem sie nad seagate momentusem 5400.3, ale ponoc wlasnie
szumia troche.