Re: Myszki bezprzewodowe Logitecha brak ładowania

Autor: Adamos <anonim_at_op.pl>
Data: Fri 26 Oct 2007 - 18:52:03 MET DST

Witam, mam juz druga kupiona myszke logitecha, pierwsza to byla MX500
i z kazda ten sam problem , pierwszy tydzien dziala ok , po czym
zaczyna sie problem z umiejscowieniem myszki w bazie aby bylo
ładowanie?? trzeba sie niezle nameczyc aby ja wlozyc odpowiednio ,
dlaczego ? teraz mam druga i ten sam problem , ta baza jest chora co
zrobic ? czy logitech wypuszcza teraz lepsze bazy np. Revolution ?
prosze o pomoc z gory dzieki!

W mojej mx1000 gniazdo wtyczki ladowarki w bazie jest niezbyt ciasne ;p
wystarczylo docisnac od dolu plastik, ktory spowodowal docisniecie stykow do
wtyczki i jest OK.

--
Pozdrawiam
Adamos