Re: Problem z RAIDem sprzętowym

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 26 Oct 2007 - 18:34:25 MET DST

<wmleczko@gmail.com> wrote in message
news:1193391490.920510.60340@o80g2000hse.googlegroups.com...

Komputer jet sprawny,zainstalowałem właśnie na osobnym dysku WINXP.
Co do Raidu to w 99% był to Raid 1 czyli tzw Mirroring.
Nie mam pewnosci co to było bo ja nie stawiałem tego Raidu.
Zastanawia mnie tylko czy reset BIOSu lub odwrotne podpięcie dysków
mógł mieć wpływ na pracę Raidu.

Jets tak jak pisze Radoslaw Sokol - macierz sie rozpina po padzie ale
nie powinno byc zadnych problemow (powinny byc jakies narzedzia do
sprawdzania macierzy i ewentualnego zsynchronizowania)