Jak usunąć XP

Autor: Mariusz <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Fri 26 Oct 2007 - 16:43:34 MET DST

Witam, chciałbym usunąć z dysku jedynego dysku i partycji C system XP, jak
mogę to zrobić. Kiedyś gdy miałem win 98 wchodziłem do DOS wpisywałem
komendę format c: i było po kłopocie a teraz nie potrafię sobie z tym
poradzić. Proszę o szczegółowy opis jeśli ktoś byłby tak życzliwy
najprostszego sposobu usunięcia czy sformatowania C, bez używania
dodatkowych anglojęzycznych programów.
Dziękuję i Pozdrawiam oraz przepraszam jeśli to ntg.