Keyboard error - szukałem i nie znalazłem

Autor: tren R <treneiro_at_gmail.com>
Data: Fri 26 Oct 2007 - 10:31:36 MET DST

cześć

na moim PC (DELL) nagle w trakcie pracy włączyła się opcja pisania
dużymi literami. Proszę powściągnąć śmiech - nie chodzi o CL :)
Ciekawe jest to, że kiedy wdusiłem CL, to litery zmieniły się na małe.
Po czym po chwili takiego funkcjonowania, klawiatura i mysz przestały
działać.
Po resecie - komunikat "keyboard error", ale do biosu udaje się wejść
(F2 s=działa). Co więcej - wszystko jest ok i dalej - normalnie sie
system ładuje, mysz działa, ale pierwsze użycie klawiatury kończy się
tym, że przestaje ona działac, a wraz z nią mysz.
Co może być przyczyną? Nadmieniam, że piszę z pracy i nie bardzo mogę
podać jakąś dokładną specyfikację mojego sprzętu (nie jestem az takim
fachowcem) - ale może to co napisałem wystarczy do trafnej diagnozy.

pzdr