Re: z cyklu na ch** mi lcd

Autor: Player <player_at_noooooooooooospam.pl>
Data: Fri 26 Oct 2007 - 10:17:44 MET DST

> po co ja to kupiłem, nie przyjma mi zwrotu do sklepu :-(
> nie ma bata to sie patrzec nie da w ten syf, teraz wlazłem
> na forum na ktorym lubie poczytac troche a tam czerwona
> czcionka na czarnym tle, mało mi źrenicy nie wyjeb****
> jak to zobaczyłem :-(((((
> dla przykładu
> http://www.anja.pl/forum/viewtopic.php?t=13

-ustaw natywną 1280x1024
-włącz clear type
-jasnośc kontrast jak najmniej
-ogolnie ten model to złom, jesli masz problemy z oczkami trzeba było kupić
monitor z kontrastem >800:1 i dobrą regulacją jasność kontrast

Jezeli miałeś stary wypalony crt który w porywach osiągał 30cd to się nie
dziw ze ciągle jest za jasno...