z cyklu na ch** mi lcd

Autor: ZAQ <none_at_none.pl>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 22:38:57 MET DST

kupiłem w koncu nowy szmelc bo stary crt powoli padł.
wybralem samsunga 791P na matrycy PVA.
sorry za slownictwo ale napierdala on po oczach jak nie wiem
co - co stwarza wrażenie jakby smużenia i bardzo ni przyjemnie
się patrzy na taki obraz, regulowałem go softem i dostroiłem
odpowiednie barwy + przyciemnilem obraz oraz zmniejszylem kontrast,
dało to troche, ale nadal ciezko sie patrzy na niektore ciemne fragmenty
zdjec na ktorych czern jest do niczego, zas białe litery na czarnym tle
to tragedia, te literki tak walą po oczach ze sie niewygodnie czyta
i az chce sie odejsc od kompa.

ktos ma podobnie ?
albo czy to ja mam raczej uszkodzony wzrok albo monitor za 1350zł jest
chłamem ?