Problem z RAIDem sprzętowym

Autor: <wmleczko_at_gmail.com>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 20:58:14 MET DST

Witam

Mam dwa dyski połączone w mirroring sprzętowy na HPT372.
Wybucły mi dwa kondensatory na płycie i po wymianie gdy płyta nie
chciała wystartować, zresetowałem BIOS.( okazało się że to było
niepotrzebne bo uszkodzona jeszcze była pamięć)
Po ponownym podłączeniu wszystkich urządzeń WINXP nie chce się
uruchimić.owszem pojawia się menu trybu uruchomienia windows( Uruchom
windows normalnie, tryb awaryjny itd.) po tym dostaje tylko czarny
ekran i migający kursor.
Nie wykluczam, że przy podłączaniu urzadzen, podpiołem odwrotnie
dyski. czy to ma znaczenie?
Dodam tylko że na koniec rozłączyłem mirroring i odpalałem dyski osobo
i to samo.
Co może być powodem i jak z tego wybrnąć.

paliwko