Re: Bad blocks - czy przyczyna moze byc inna niz sam dysk?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 17:46:20 MET DST

Marcin pisze:
> Wszystko jest na gwarancji i kupione w jednym sklepie. Zastanawiam sie czy
> wysylac to w calosci do sirius.pl czy sprobowac jeszcze raz wymienic dysk?

Błądzisz, nic to nie da. Tu problem naprawdę nie leży w dysku, albo masz
największego pecha na świecie.

> Obawiam sie tylko czy serwis sprawdzi to wszystko kompleksowo. Pewnie
> wymienia dysk, wszystko bedzie dzialalo i odesla do mnie.

Jak znam serwisy to właśnie tak będzie

> Jedyne co je laczy, to to, ze najczesciej rano probowalem uruchomic
> komputer, a on sie po prostu nie uruchamial, czyli tak jakby rzeczywiscie
> cos nie halo z ukladem zasilania?
Zdecydowanie bym zaczął od testowania zasilacza.

> A moze inne dyski niz Samsung beda sobie lepiej radzic?

Nie widzę żadnych przesłanek ku temu. Dyski są teraz do siebie bardzo
podobne i ich różnica w budowie jest naprawdę niewielka.

  Moze sporowac
> zazadac innego twardziela i (robiac czeste back-up'y) liczyc, ze wszystko
> bedzie ok (tylko jaka jest jakosc takiej pracy, gdy nigdy nie mozesz zaufac
> komputerowi)

Sytuację powinieneś rozwiązać, dla mnie taka sytuacja jest
niedopuszczalna, ale nie szukałbym winy w twardym dysku

--
|Tomasz Dębkowski | www.i-slownik.pl      |