Marcin pisze:
> Wszystko jest na gwarancji i kupione w jednym sklepie. Zastanawiam sie czy
> wysylac to w calosci do sirius.pl czy sprobowac jeszcze raz wymienic dysk?
Błądzisz, nic to nie da. Tu problem naprawdę nie leży w dysku, albo masz
największego pecha na świecie.
>
> Obawiam sie tylko czy serwis sprawdzi to wszystko kompleksowo. Pewnie
> wymienia dysk, wszystko bedzie dzialalo i odesla do mnie.
Jak znam serwisy to właśnie tak będzie
> Jedyne co je laczy, to to, ze najczesciej rano probowalem uruchomic
> komputer, a on sie po prostu nie uruchamial, czyli tak jakby rzeczywiscie
> cos nie halo z ukladem zasilania?
Zdecydowanie bym zaczął od testowania zasilacza.
> A moze inne dyski niz Samsung beda sobie lepiej radzic?
Nie widzę żadnych przesłanek ku temu. Dyski są teraz do siebie bardzo
podobne i ich różnica w budowie jest naprawdę niewielka.
Moze sporowac
> zazadac innego twardziela i (robiac czeste back-up'y) liczyc, ze wszystko
> bedzie ok (tylko jaka jest jakosc takiej pracy, gdy nigdy nie mozesz zaufac
> komputerowi)
Sytuację powinieneś rozwiązać, dla mnie taka sytuacja jest
niedopuszczalna, ale nie szukałbym winy w twardym dysku
-- /-----------------------------------------\ |Tomasz Dębkowski | www.i-slownik.pl | |e-mail: d3bkowski@gmail.com |GG: 559642 | \-----------------------------------------/Received on Thu Oct 25 17:50:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 25 Oct 2007 - 17:51:12 MET DST