Zrobilem zwarcie na plycie - dziala, ale co pozniej?

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 13:32:46 MET DST

Witam,
zwarlem niechcacy na plycie glownej styki wtyczki zasilajacej wiatrak
- komp sie natychmiast wylaczyl, jakby wyjac wtyczke z sieci.
Pocieszyl mnie fakt, ze komp sie zaraz znow wlaczyl i win zaladowal,
ale trafilo mi sie pozniej, ze przy standardowym uzywaniu czegostam
pokazal mi sie niebieski ekran i shotdown.
Pytanie mam takie - czy zwarcie o ktorym mowa wyzej moglo zepsuc (albo
nadwyrezyc) plyte glowna tak, ze moze ona pozniej szwankowac?
Plyta gl. Abit KN9, srednio-wysoka polka.
Pozdr. - J