Re: Bad blocks - czy przyczyna moze byc inna niz sam dysk?

Autor: Marcin <mwlodarc.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 25 Oct 2007 - 09:53:59 MET DST

Radek, dziekuje bardzo za szybka odpowiedz!

> Mogą. Marnym zasilaczem na przykład.

Mam barebone'a Shuttle XPC SN95G5V3 - zasilacz raczej slaby, ale chyba nie
uchodzi za "marny", a przynajmniej nie slyszalem narzekac na forum tych
kadlubkow.

> Musiałbyś mieć strasznego pecha albo kupować w tragicznym
> źródle, w którym rzucają dyskami i kopią palety. Co nie
> oznacza, że jest to niemożliwa opcja.

Kupowalem w sklepie internetowym sirius.pl - dysk byl wysylany do mnie
poczta - moze tu lezy pies pogrzebany?

> Tak. Ubuntu 7.10.

Czyli sciagam sobie jakies livecd Ubuntu 7.1 i powinienem bez specjalnych
magicznych koment (nie pamietam juz wiele z unixa) miec dostep do partycji
ntfs na twardzielu sata i zewnetrzengo dysku usb?