asus 8600gt silent 256mb silent - zasilanie jak?

Autor: xngel <fotoworld_at_onet.pl>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 23:06:12 MET DST

witam serdecznie!
 otóż karta jak w temacie czyli asus 8600gt 256mb silent w kompie w ktorym
zasilacz nie ma odpowiedniej wtyczki by ja zasilic (mysle ze to zlacze na
brzegu karty "13 blaszek" to jest do zasilania, tylko skad wziac taka
wtyczke ? chyba ze sie myle to prosze o korekte ?) i czy niepodlaczone
zasialnie moze byc powodem tego ze karta nie daje sygnału na monitor?
licze na wyrozumialosc w odpowiedziach gdyz nie jestem specjalista w tej
materii

pozdrawiam
jacek