Taktowanie pamięci

Autor: Marcin <wiii_at_o2.pl>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 15:59:21 MET DST

Dlaczego pamięć ustawia mi się na 333MHz (167,5 rzeczywistej)? W
instrukcji do mobo jest tabelka i w konfiguracji gdy dwa sloty są zajęte
pamięć powinna chodzić 400MHz (efektywna), to samo było z poprzednimi
pamięciami. czy zna ktoś sposób jak wymusić taką częstotliwość, zmiana
ręczna w biosie jest ignorowana, może podnieść napięcie ale nie wiem na
ile i nie chce przesadzić.

Sempron, 1800 MHz (9 x 200) 3000+
Asus K8N-E Deluxe
Kingmax 2x1GB (nie dual) oczywiście PC3200

Taktowanie pamięci:
@ 200 MHz 3.0-4-4-8
@ 166 MHz 2.5-4-4-7
więc może obniżenie CL na 3 coś da ale nie wiem gdzie to zmienić.