czemu komp się nie uruchamia?

Autor: Mariusz <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 14:48:43 MET DST

Witam, kupiłem na allegro leciwego kompa PIII 500 z grafiką na AGP 256RAM w
3 kościach 2x64+128 PC 100 i 133 10GB dysk. Kilka godzin leżał w domu kiedy
go włączyłem pojawił się jakiś napis informujący o braku systemu. Wyłączyłem
go ponieważ musiałem włączyć inny komputer gdzie była płyta z systemem a po
ponownym uruchomieniu już nic się nie pokazało, słychać tylko pracę dysku
twardego dość głośno zresztą. Przekładałem też w między czasie kable od
myszki i klawiatury na PS2 bo nie były oznaczone, może tum coś nabroiłem.
Jednak w momencie startu kontrolki na klawiaturze się zapalają. Na jednym z
dwóch monitorów na których sprawdzałem wyświetla się że nie ma kabla napis
monitor że nie jest połączony brak sygnału. Więc może to karta graficzna?
nie mam jednak innej takiej aby to sprawdzić. Co radzicie zrobić jak wykryć
usterkę?