Re: laserowa mono

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 13:41:59 MET DST

Użytkownik "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości
news:ffn9ao$p87$2@inews.gazeta.pl...

> A to jest chyba argument świadczący o skuteczności handlowców Samsunga a
> nie doskonałości produkowanych przez niego urządzeń ;) Swego czasu (nie

Hm, nie sądzę, żeby fachowcy decydujący o przyklejaniu nalepki swojej firmy
na wielkiej liczbie cudzych produktów dawali się zbajerować handlowcom.
Ryzyko jest zbyt duże. Oczywiście cena gra swoją role, ale jeszcze większą
np. bezawaryjność. Nie można przecież wpaść np. w kocioł z serwisem.

> wiem jak jest teraz, być może niewiele się zmieniło) lwia część laserówek
> na rynku była de facto Canonami. Czy to o czymś świadczy?

To prawda, w drukarkach HP pracują mechanizmy Canona. Ale umowa zakładała
wyłączność i stąd tych samych drukarek Canona do tej pory nie było. Dopiero
ostatnio zaczyna się to zmieniać.