Re: do użytkowników laptopów HP pytanko

Autor: topor <catcat_at_op.pl>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 13:29:46 MET DST

> Zamiast bawić się w dobieranie działających sterowników (o konieczności
> zakupu Win XP nie wspomnę, Vista HB nie daje możliwości downgradu) lepiej
> zainwestuj 90 zł w moduł 1 GB RAM.

1. ja mam 1GB, w promocji w Vobisie ten laptop był z 1GB.
2. wiem, że nie ma downgradu, ale jakby co to tylko łamie licencję a nie
kradnę oprogramowanie
3. i właśnie żeby nie bawić sie ze storwnikami to szukam bliźniaczgego
latopa nx7300 do mojego
ale z systemem XP, kompakty do niego załaczone będą tym czego szukam

pozdrawiam