notebook załamanie i ździertwo i dane

Autor: masza <iglas63_at_op.pl>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 11:46:00 MET DST

Witam szanownych
używałem notebooka 4 lata (kupiony w sklepie) doskonały .po 4 latach
przetarła się tasiemka od LCD a bez tasiemki się włączał wymieniłem i nie
dzieła nic po włączeniu zasilania z sieci i z baterii która jeszcze trzyma
cisza To nieszczęsna maxdata tylko w=wa od nich po dwukrotnych przesyłko-
odsyłkach mam tą tasiemkę i tylko to bo nic nie rusza z miejsca nawet
szmeru nie ma
proszę o radę albo co z danymi zrobić w lublinie