Re: Zasilacz z jedną linią 12V a nowy sprzęt

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 09:37:01 MET DST

Użytkownik "BB" <no@mail.com> napisał w wiadomości
news:fflej1$s89$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Jakie są szanse, ze karta graficzna pokroju X1950, 7900gs lub ewentualnie
> HD2600, 8600GT nie spali zasilacza Fortron FSP350-60MDN. Wyglada on dość
> solidnie, jest zdecydowanie cięższy od mojego starego Codegena ;) Obawiam
> się jedynie o słabą jak na dzisiejsze czasy linie 12 V tzn. 19,5 A.
> Reszta sprzętu to PDC 2180 + 2 GB ramu, jeden dysk i DVD.
jak 19A na 12v to spokojnie wystarczy - i tak w 3/4 "nowoczesnych" zasilaczy
obecnych na rynku te kilkunastoamperowe linie
wychodza z jednego miejsca w zasilaczu tzn z 12A czy 16A diody -jak ktos
nie wierzy niech sprawdzi omomierzem przejscia miedzy poszczegolnymi
"niezaleznymi" liniami
- producenci serwuja nam niestety kolejny marketingowy belkot. W praktyce
osobne linie zaczynaja sie w nowych zasilaczach kosztujacych od ok 200zl.
- .

pzdr