Jak długi kabel D-sub lub HDMI?

Autor: toak <toak_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 08:55:34 MET DST

Chce pod plazme podpiąć kompa, odległość w lini prostej rozwiercając ścianę
to ok. 6-7m - jednak nie bardzo mi się widzi wiercić tak duży otwór, aby
przeszła końcówka, a może są demontowalne wersje? Po ścianie to będzie ok.
15m :(
Zastanawia mnie, jak z sygnałem na takich odległościac. Zakładam, że cyfrowy
powienien dochodzić bez zakłoceń? W TV mam wejscie D-sub (chyba że myle
pojęcia - chodzi o te standardowe wejscie na monitor, żeńskie na kilkanaście
pinów) i 2xHDMI.
Ponieważ składam komputer, może jest jakiś parametr kart graf. z wyjsciem
HDMI określające moc/sprawność itp.? Ewentualnie przejściówka DVI-HDMI
pzdr