Re: bootowalny pendrive

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 08:36:44 MET DST

marko pisze:

> dzięki już sciągnąłem, po odpaleniu tej wersji windowsowej mam wszystkie
> opcje nie aktywne - (są szare), czy po włożeniu pendrive staną się one
Tak - beda aktywne po wykryciu pendrive'a przez program.
> aktywne? Potzrebny mi pendrive4GB więc czy trzeba będzie założyć na nim 2
> partycje widzialne w DOSie, bo FAT16 ma chyba ograniczenia rozmiaru o ile
> się nie mylę

Mozesz sprobowac FAT32 ale nie wiem czy to pojdzie (nie pamietam
dokladnie ale zdaje sie, ze byla zaleznosc miedzy rodzajem systemu
plikow dla bootowalnego "gwizdka" a tym na zwyklej dyskietce - tam nie
ma FAT32 w kazdym razie). Moze po zalozeniu FAT16 przez HPUSBFW.EXE da
sie ustawic druga partycje jakims programem, ktory obslugiwalby
partycjonowanie pendrive'ow (nie wiem czy cos takiego jest). Moglbys
wtedy zmniejszyc ta partycje FAT16 na ile sie da a obok zalozyc FAT32,
na ktory pchalbys backup'y (nie wiem czy po takiej ingerencji nie
straloby sie cos z sektorem rozruchowym na "gwizdku")?
Zawsze mozesz poprobowac w kazdym razie - ja tylko poddalem mysl...

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.