Re: Tablet-PC

Autor: Paweł <paolopaoloWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 Oct 2007 - 00:09:46 MET DST

> Parametry może udźwignie, ale:
> 1) Ekran zdecydowanie za mały - przecież profesjonalni graficy chcąc
> mieć komputer przenośny do prawdziwej obróbki zdjęć kupują olbrzymie
> laptopy 17-20" robione właśnie z wyślą o takich zastosowaniach. :)

No ja grafiką to raczej się amatorsko bawię i na codzień używam dużego monitora,
ale za to tamblet mam A6 i jest naprawdę odpowiedni - nie stosuję zamaszystych
kresek i lubię pracować na szczegółach , w dużych powiększeniach, więc wielkość
matrycy to nie problem - raczej jej parametry, dzięki którym praca w PSie będzie
łatwa i przyjemna. Myślę o czymś, co można na kolanach położyć, w fotelu
rozsiąść i kątem oka Ligę Mistrzów patrzeć :)

> 2) Czułość ekranu dotykowego - imo za mała dokładność w porównaniu z
> dobrą myszką czy tabletem dla grafika.

No cóż, więc chyba sobie jednak daruję. Miałem nadzieję, że sprawa wygląda
lepiej, może nie aż tak profesjonalnie jak tablety LCD Wacoma, ale
porównywalnie, bo same tablety-pc też tanie nie są...

Dzięki, pozdrawiam:)