Re: Pamięć CF - mała pojemność.

Autor: WAC <wac1_at_op.pl>
Data: Tue 23 Oct 2007 - 19:13:14 MET DST

Przeformatowałem ją 4 razy (spod Windowsa) i cały czas to samo - przy
formatowaniu pokazuje 14,9 MB, we właściwościach 15,663 MB. Może jest jakaś
niewidoczna partycja Linuxa ?. Kupiłem tą kartę na Allegro. Albo ja jestem
tłuk, albo gość tak wymienił naklejki z napisami w 16-ce (na 512), że mógłby
banknoty podrabiać. Tylko komu by się chciało. Może jednak jakaś ukryta
partycja w niewidocznym systemie. Karta chodziła w palmtopie.
Może potraktować ją fdiskiem?